I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, July 12, 2009

Jemputan d Kg.Pancoii lagiii





ASSALAMUALAIKUM SALAM SEJAHTERAA~Kepada Anda Semua Moga Bahagiaaa~ sekali abiz tiaaa...Lirik lagu kami bnr nya tu hehe..ok dari mana mula kan ceta ane ahh..mmm ok2 no pressuree, no pressuree..Bismillah~

Pada 12HB July yg lalu (tadi tu bnr nya) kami outing lagi ke Kg pancoiii (Kg.Pancur kah Batong ntahlah adi beradi tu kg nya ah)...yatah kali keberapa dah tu d kg sana ah...Spread dah hadrah KB2 d kg atuuu..bagus keraja drg c mobil n jub ne..bagus2..kalau buleh minggu2 sana lahh..pasal "Hari minggu KB2 yg punyaaa" huahuahua...

Ok back to storyyy (ikut org atuu malar back to story-nya)...yatahh kami mula2 mcm biasa aja datang pukul 930 till 1030...paling awal datang biasa lah nada org lain..aku lah...paham2 th kamu tu ahh =} ...Sekali yg datang seramai 24org..Kami arah pengantin balah tangah opsss "balah bini" soo nda payah lah kami jln g, stay ja drumah atu...hmm hadrah kami kali aneee ok lah jua, ancur nda jua perfect nda jua tapi siuk..mengapa ya tu ahh?? ancur nda plg ancur..mcm cana ahh..ah pkr tah sendiri haha krg ku mkr kan..

Sekali tepkr tah ku atuuu hadrah tyme ane ok lah fun tapi ketegori kan abis bank lahh..mana nda kana layan kami leh tuan rumah ah hehe...nda pulang kami focus bnr kan lawa mainan fokus kan enjoy lah ada plg...tuan rumah nya membari kami semangat bah yatah makin semangat lagi kami leh nya..pokok nya kami atu ada sambutan lah..yatah mainan kami mcm for fun lah abis bank..

Awal dah bah tuan rumah nya ah..Tyme kami datang awal2 kami di dapan tu dtg melapor rah tuan rumah sudah tia tuan rumah sorg ah ambil nya atar ku pukul nya tia..menjamput kami..ia plg menjamput kami bagus eyhh..perasaan ku pukulan berapa kah pakai nya..pukulan c gandum 12 kan?? ane ia perasann ku betambah sebiji, pukulan 13 bah pki nya,up sikit.. lagi ah tyme kami main, request lagi tia drg atuu..mun lagu ada dlm list ok ane "cari jodoh, poco2" apa lagi..bagus lah datang idea kami..nanti kami usahakan mencari lagu atu.. lagi2 ah drg melayan kami mcm kawan beibun lah..ada lagi tyme kami menjamput pengantin laki dtg..ane th part yg siuk ne enjoy abis..banyak smbutan kami..org tuan rumah atu menari ya mcm gambus dangdut dbuat nya..drg request lagu bah, lagu "ali baba" nya drg mau, "cari johoh" majal cari jodoh nya ah..kami apa lagii on, tuan rumah mau tapi request yg d pinta nya minta maaf jua ah nada dlm simpanan kami.."i'm sorry"...yatah kami pun siuk lah main tadii..kana layan joget2 kami layannn jua...yatah kira kan drg ane ada jua baik nya mainan kami pun semangat lah jadi nya ada sambutan atu.. mun dah 4 lagu "non-stop", nda g kerasaan "abis tenaga" atu bah..eyhh nda ku ngalih lah main pebaik 10lagu non-stop tu apa nda "tambrin" ku main haha...lagu2 yg kami pakai awal2 "sekuntum", "Midlay", "Pujuk Merayu" n last "Ketahuan"...apa nda drg bejoget org leh nya haha..nda kamu pecaya ada tu video nya dbawah..pacah parut tu meliat mun dah ikut menunjuk rah c adip a2 haha..org KB2 paham tu nunjuk2 ah..kiat bisai2 ah video ah kamu hehe...sekali kan abiss tia ceta ku... hehe ceta lain nya liat saja gambr2 d bawah ane lah okeyy...

Sebelum atu menutup tirai ku dulu ah..aher sekali "Selamat Pengantin Baru lah kepada pasangan si baju biru atu..semoga berkekalan hingga ke anak cucu Amin~kami doakan kebahagian rumah tangga biskita oriteeee..." n kepada tuan rumah yg sudi menjemput kami terima kasih banyak2..kami puas ati sambutan biskita atu hehe kami jdii kenangan kami tu heheh..video nya ada haha ok TQ TQ sekali abis tiaaa cetaaa ku hehe..

Kalakati di dlm puan,
Org menjual kami membali,
Minta maaf kepada tuan,
Kami KB2 mohon berhenti.

"Jgn berantiii eyhh ehehe...nxt 2 week g hadrah weiii hahaha...."

ASSALAMUALAIKUM~

Ane seperti biasa dan biasa nya bgambar semasa dtg duduk berehat tenang..

Pulau yg pertama:
Pulau yg kedua:Pulau yg ketiga:Pulau yg ke empat:
Dalam pulau ini cuba perhatikan c kamal...main gamee tia plg..

CERITA DALAM CERITA:

Nuh: "Bah mulai tia"
Apa lagi sorg2 tia memula kan ulah masing2...

Gandum: "Bah nah ku mulakan nah makan lyche ah"
-Huahua ada kah patut lyche, gandum2..langsat jua tu eyhhh...kau ane jua..cana bleh Malayh mu C atu kan...
Adakah nda paham kau ane dum mulai makan tia plg...

Ane apa th lagi drg anee...
Kamal: " AHah bah mulakan th mi kan melawan akuu ko street fighter...skretching bnr2 ah..antu game kali aku ane ah"
Azmi: "Elek sha kau sana ah"
-Lain plg drg mulai ahh


-Atu drg tu ah..ane g sorg nah lain d mula kan nya...mkan sambal ya awal...
Jub: "Sorry ah makan ku dulu ah...Bismillah...aku th mula kan ne hahaha biar kamu nda ampit...sekali abis tia ceta kuu..."

Adakah patut kamu ane..marah c nuh..lebar senyum nya tu kamu penyeluruu ahhh... ne nah bawah ah mulai ane bawa belaguuu...nda paham kamu ane...
Nda plg ada apa2 gmbr bawah ane ah saja show opp lagu Puja Usia yg kami bawakan masa outing kali ane sempena "Puja Usia Kebawah Duli" pada 15hb July ane...
Ane baru sah mula..Pembukaan dulu...Serantak ne pukulan..sebiji kali ah cuba liat position atar kamu d mana cun bahh...


CERITA DALAM CERITA KEDUA:


Cerita ane pasal c antu game ane...sapa nahh liat th gmbr sapa saja bawah anee...
Awal2 ngintu2 ya..liat2 nya gnya...
Lapas atu udah tiaa dmain nyaaa...

Tu cocentrate ya main ahh.."ui mal..mal..ui..uii mal...kamallllll!!!!"kan cuba liat buktinya..nada ya mendgr..antuu antuu

Nda puas ati nya melawan org ia lagiii..menunjuk kehebatan nya ahh...

Pas tu udah nya alah frUst tia..
Kamal2...patut nya kau ane $5 gnya bah ne ahah


CERITA DALAM CERITA KETIGA:


A H1N1????

Ane jgn plg kamu tekajut ahh..bukan pasal H1N1 ne ah..bukan pembawa wabak ne..Ane gara2 antah ah minggu ane kami hadrah ah behabuk bah..nda kami tau kenapa...mun aku ne datang2 ku pagi2 ah batuk2 bah..Behabukk bah..sekali panya alaaa..."Org lama muncul kembali 2009...Cap2 udang, udang..udang d tangkap lapas"
Orang lama datang..lama nda muncul aher nya datang balik...behabuk bah atar nya ahhh baru th ia kan datang ne dengan busy nya ah bekayuh lah tua nya lah apa lahhh...Bawah ane pun sma jua ne lagi behabuk kemana kah ya nada..bukan g behabuk atar nya ahh kan bekulat kulit nya ah..mumut kayu atar nya...
Sekali abis tia ceta ku..bawah ane gmbr semasa kami menyambut pengantin laki datang..Ya sudah ne tyme abis bank ahh...liat saja ulah masing2..ada tu yg ku maksud kan tadi org bejoget hehe...mun kan nmpak bnr2 lagi liat video nya lah hehe

Semasa menyambut pengantin laki datang:



Tu mula dah ya tuu nampak dah ah..

Atuu dgn nya tu hehehe



Mie: "Tu tu cuba liat c anip ah spa dliat nya atu kan??"


Ane panya pengantin baru...Yatah pasangan pengantin baruu ne dgn baju biru nya..
Selamat Pengantin Baru~


Cuba liat belakang kami ah ramai meliat yatah mariah, apa nda kami semangat hehe...



Mubil "Aaa KB2...KB2..KB2..."
Lapas kami abis atuu kana soraki g kami eee siuk eyhhh..org memasang speaker lagu karoke g kana suruh tutup haha...

Pas 4 lagu non-stop atu balik tah kami eyhh..abis tenaga..nda dapat dtarus kan tuu...




MAN OF THE MATCH:


Mannn...Ata..aaa...Na...Bil....(Ibu jari tunjuk rah dada dengan posisi dada kebelakangkan sedikit)Sah bil hero kau ane..dsini th nampak luahan air mata mu keletihan mu..kesungguhan mu...U're KB2-ian hero mubill..Keep it up~
Aa..Kb2..aa Kb2..aa Kb2~


Okey dats all guyss..lalah dah pala utak ku ne..Video nya esuk2 ada tuu k..dnt worry..okey see you next moon...Sebelum atu ada pantun ku tgl kan disini:

Kupi pahit ku tambah gula,
Ku sediakan untuk bapa,
Batah dah ku nda mempost blog ane jua..
Smpai top story wah ku lupa...

"Eyh kamu ane top story lupa ku.."

Top Story:
  • Kemunculan org lama..org behabuk lama dah nda hadrah
  • Sehari sepatah kata Lychee...ada lagi org game Taken ia "Street Fighter" bukan nya nda klasic..
  • Kami injoy dengan persembahan kami...smpai abis bank sma tuan rumah bejoget2...
  • C nuh di khuatiri terkenang akan singga tua musuh nya setelah trajedi seakan2 sama...
  • Gaji double minggu ane huahua

KAU BULEHH TUUUU~

VIDEO KB2:

No comments:

Post a Comment

Hadrah's Gathering Slideshow