I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, January 10, 2009

People in relationship in hadrah KB2~

Assalmualaikum...i want to share something..hadrah KB2 ane kuat mengeratkan silaturahim sesama KB2-ian..nda pecaya kita tengok pasangan2 dbawah ane...


Pasangan pertama ane pasangan bahagia ne..liat saja lakinya makin bahagia ah..hehe
*Cute couple*
*Nuh & Hafizah*



Pasangan kedua ane pasangan yg menyalahi undang2 ne..Pebinian plg senior ah pelakian plg junior hehe...
*Sweet couple*
nda caya liat saja blog drg...

mailto:*m*Hasrol@Bob & Hanie*

http://www.youmeandmiracles.blogspot.com/

Pasangan ketiga ane pasangan yg masih mempertahankan kejuaraan nya...last yr drg manang...

*Couple of the year 2008*

*Adeeb & Teaya*

Pasangan keempat ane pasangan baru ne...pasangan paling samsing..cua liat d kancing nya ah..

*Rock couple*

*Mubil & Madeehah*

Pasangan kelima adalah pasangan yg paling romantic..

*Romantic couple*

*Dannie & Fiqah*

Pasangan keenam ane nda ku berapa pasti ni..mun kamu berani tnya tuan nya haha

*Couple entah"

Jgn mareee..

*Hamdan & Fiez*

Pasangan ketujuh adalah pasangan yg jadi tanda tnya..ada kah mereka offical?? atau sedang dalam process hehe

*Couple ??*

*Shafiq & Huda*

Pasangan seterusnya ane bahaya ne..dnt try dis at home o in ur school..hehe

*Gay couple*

*Gandum & Mubil*

Pasangan seterusnya pasangan bahagia bnr2 ne..romantic bnr ne..suuweeeeettt bah..."sayang captian..."

*Happy tripal*

*Twin & Haji Syahmi*

Hehe a2 saja..sorry jgn ambil hati ah nada kana mengana yg mati dan yg hidup ne...just for fun...btw is there any couples yg balum masuk?? sila update plsss...SO WHICH COUPLES IS "THE BEST COUPLE OF THE YEAR 2009"....????


*Thankz to hannie coz aku curi gambar dari ia hehe*

2 comments:

  1. i Vote for.....
    psangan ke satu~ahaha
    aku vote syafiq n huda plang...but they nt couple yet..
    so...i choose hafizah n Nuh~
    chaiyo~!nice blog!!!ahaha

    ReplyDelete
  2. ThanX for ur comment n ur vote..hehe

    ReplyDelete

Hadrah's Gathering Slideshow