I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, February 03, 2009

Saja2 post =p

Hai assalamualikum..batah dah tani nda hadrah ah..bureng eyhhh...
Kan share ceta ku rah kamu..untuk memanuhi blog kitani ah..sunyi bah...Cetanya"4org bakal bergelar bapa"...Nda ku tau kamu pernah dgr o nda sudah ceta ane..bah kn beceta jua ku ne ah..

Ceta nya cani..Empat org bakal bergelar bapa menunggu diruang rehat hospital menunggu bini nya ah melahirkan anak..Kegelisahan jelas diriak wajah mereka..

Setelah beberapa min drg menunggu keluar tia seorg nurse..becakap tia arah bakal bapa no.1 ane...

Nurse: "Tahniah ah!! mem biskita selamat melahirkan anak kembar..."
Bapa no.1: "Alhamdulillah...terima kasih eyhh...ngam jua aku keraja arah menara kembar pratonas ah"...

Lapas beberapa min, keluar g nurse sorg becakap ya arah bapa no.2..

Nurse: "Tahniah ah...mem kita selamat melahirkan anak...kembar 3 tu anak kita...
Bapa no.2: "Iawah Alhamdulillah..terima kasih banyak2...kelurusan jua aku kaja rah 3D corporation"

Lapas atu keluar g nurse untuk bapa no.3..
Nurse: "Congr8e eyhhh..ur wife selamat melahirkan anak kembar...kembar 4 lagi...
Bapa no.3: "Wowww...Tenkeuuu2...kebetulan pulak saya work arah four season hotel..."

Sekali nda semana2, pressure tia bapa no.4 ane...Gelisah ya usulnya...kata 3org bapa tadi betnya: "kenapa kau gelisah ane tawakal sha..."

Bapa no.4: "Nda plg..aku wah keraja arah seven eleven"

No comments:

Post a Comment

Hadrah's Gathering Slideshow