I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, March 10, 2009

Jemputan di Kg.Mulaut pada 08/03/09



Assalamualaikum...mcm biasa minggu ane 8hb March kami outing lagi d Jemputan Kg.Mulaut pihak perempuan...kali ane 16org gnya yg datang antah kemana kah yg lain..mmm mcm biasa bekumpul d masjid Mulaut dalam pukul 9 janji melayu nya..tapi apa yg terjadi haha saksikan dbawah ah ada cetanya tu krg...=p pacah record bah..n sempena Hari Maulidur Rasul kami membawa sebuah lagu baru Rasulullah...lawa lah lagunya ah..atas usaha c nuh membuat lirik tapi kurafat haha nuh2..usaha dah tu haha..last min kali ah...tapi kali ani "bangau" single nada dgn nya betampur...siuk jua lah mainn..bnyk camera men haha...okey dats all..thx yg datang minggu ane..n selamat pengantin baru kepada pasangan bob n hanie eyhh salah..selamat pengantin baru kepada yg menjamput kami ah...semoga jodoh kekal dan berpanjangan, hingga ke anak cucu cicit...kamu buleh tu~
Photo2 nya:
*4org janji cina, kul 830 drg datang woisshhhh*


(8:45am) Gandum: "Mana drg ane kan?? ane kan org awal dtg..xsen gnya kali drg ane awal dtg saja minggu2 lapas..ia jua aher nya kali" (Btw lawa photo ane ah..sebanar nya ukan mengambar gandum..perasaaan...tuuu kijang beranak ah)


*Jam menunjukkan tepat pukul 9:00*(9.15am) sampat g kami begmbr nunggu kamu ah..tuu c nuh marah dah ah meliat kamu tu...


(9.30am) Tuuu nah yg d tunggu ah..eeeeee nada commitment kamu ane eyhh *Udah a2*=p

Hj Nasrul meulung c nuh mengubah lirik..ada cetanya ne=p liat top story





*Otw rumah pengantin*

-Karenah dlm kem:
Dalam kem tia karang haha bawah rumah..nyaman lah main minggu ane..nda panas..pukulan nyaman bunyi nya...




Sapa tu nah?? Luan mahal ah??Napa bob?? $2 kah kan mengambar sma ia??Nda paham=p

Ane yatah salah ne...Alum lagi mula makan sudah lanyap bah makanan ah...tapi nda pa ambil tenaga haha...





Eyhh jub...bulu idung..mun pakai camera c duan tadi nampak bnr tu hahaa...1.3MP KALIIII AHHH!!!

Top picture:
Hehe...

-Hasrol@Bob-


Top story:
  • Pacah record...ada org awal datang eyhhh alum g kul 9 bah..stady..amal kn selalu ah...abis tenaga panya menunggu ah haha
  • Nuh2...kurafat eyhhh ada kah salah lirik..."Attahira Ketua perempuan kota Mekah" haha sekali kana ubah yg bnr nya "Attahira ertinya perempuan suci Kota Mekah" haha..."Ucap selawat buat nya ucap selamat"..Little Kalifah th bnr=p last min bah nuh ah ngmbil lirik ah nda pa..elek sha kau sana ah.. gamit2 th kau lagi..

No comments:

Post a Comment

Hadrah's Gathering Slideshow