I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, June 02, 2009

Hadrah at Kg Batong 1hbJun2009

Assalamualaikum...
Pada 1hbJUN2009, kami kb2 outing lagi..This tym arah one of our member c mijan, ea punya kaka lah. Unfortunately inda ta jua kesampaian kn gmbr pengantinnya and c mijan ane...
Well, not much to say..Mula2 kami kumpul d Peranginan pukul 9am..YAAKA pukul 9am?? Aku(gjub) sgaja dtg aher ckit kul 9.20 (leat sha gmbr jam ku ah), tapi cpun aher ato, sourg pun alum ada. Plan kn blateh lagu baru..Tapi apakan daya..Dah nasib dah oiii..
Then ada lah surg dua dtg sampaitah dlm 10 urg ato..Sampai kul 10.45 lah kami nunggu2. Kes nada dpt tahan nunggu, tarus tah kami krumah c mijan...SO leat2 sja tah pix yg dpt d ambil ketika berada di kawasan kejadian..Saya melaporkn utk 999 di tv3..

KETIKA BERADA DI PERANGINAN


Ah ane jamku ne, jan nda galat


C duan awuut minggu ane sal sinjangnya maseh alum kana balekkan..






KETIKA DRUMAH PENGANTIN



Pix of the week..Abes tanaga, kepala pun betakah..Takah chicken-pox ato nda kira lah, kesian sikit..haha elek sha ko sana paie..







Kenapa ku byk gmbr cemani ah?? C rf dpt mnjwb tuu, leat sha matanya ah..mcm ada sesuatu..


Sasaran telah dikenal pasti, dapatkah anda menyaksikan kejadian ini??


Anggota-anggota yg terlibat semakin bertambah...Adakah 'dia' akan menyedarinya??

Pelbagai cara telah diatur untuk membuatkan anda sedar apa yg telah mereka lakukan..Akan tetapi, ADAKAH ANDA MENYEDARINYA?? haha..Untuk clue yg lebih lanjut, sama2lah kita menunggu sehingga ke akhir ceta post ane..Maksudnya d hujung2nya lah..Ada clue tu bagi anda yg inda tau apa yg mereka maksudkan...


KETIKA KN KE MASJID TUK BEKUMPUL


Top kb2 car of the week goes to keta c dany..ne SX ah..Tapi jan nda galat, pemandunya alum belesen..haha


KETIKA BERADA D MASJID


Mangsa kekejaman ISRAEL..haha nadadeyh..

Keta c aji nasrul ne


Ah lw kamu kn tau, ane salah sorg imam ajaran sasat ne..Kana wanted udah tapi inda pandai dapat. Antah pandai lari yaa..Nasib jua c nuh ma c bincul tawu udah, mana durg mlayan imam ah..sal ea syirik..Nah dtunjuknya kamu tuu..jgn terpedaya ah...



C nuh sama c bincul sibuk discuz sal usin..


Dikesempatan ato, sampat lah ku mbuat jahat..ukan usin yg ku gambar ane..APANAH??





Sapa bguna buaya darat ane, contact saja aku..




Nah ea lagi..dengan posisi yg lain..Melimpang pulg udah, takut jua ku ya mlimpang atas katil..Jauhpalis...


TOP STORY :
  • Ane clue yg tadi gambar d atas ah, APA YG C GANDUM TUNJUK AH??
  • Kami telah betampur banarnya, tapi nada pix ketika beraksi..Salnya aku pun sibuk betampur jua..Overall, nya c mijan kami seri lah..
  • Gaji kami banarnya $15 sorg tapi d tulak $3 sal tuk pantai gathering..total smua $60 cmatu lah..

No comments:

Post a Comment

Hadrah's Gathering Slideshow