I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, July 31, 2009

Hadrah 2hbOgos2009

Assalamualaikum Warahmatullahi Wararokaatuh
Minta mahap hadirin dan hadirat sekalian pasal nada post pasal jemputan minggu lapas..
Kerana ada 'masalah teknikal'
Em, post ane pasal jemputan pada
2hbOgos2009
Pada tarikh ani ada dua jemputan pasal 'masalah teknikal' jua..
Jemputan yg pertama arah salah seorang ahli kb2 jua iaitu awang Dany boii..bukan ea yg kawin eyh, tapi abgnya yg kawin..
And satu lagi arah kawan c azmi..
Dua2 hadrah ane bertempat d mulaut jua. tapi c dany arah kg pasai pulg, tapi berhampiran dgn kg mulaut lah..And dua2 pengantin laki and dua2 mengantar ke pengantin bini..


~ Bagi jemputan arah c dany ~

  • Berkumpul d masjid Sengkurong
  • Pukul 9am..jemputan awal kul 10am
  • Baju seragam KB2,, smart ah besongkok bekasut and tuck in..(sapa nda okut peraturan ane tulak gajinya $1)
  • Mengantar ke Riverview Hotel
  • UNDER captain Nuh Sparrow
~ Bagi jemputan arah c iskandar ~

  • Berkumpul d masjid Kilanas
  • Pukul 8am..paling aher kul 9am pasal mesti blatih sal byk urg baru and lagu baru
  • Baju cara melayu hijau or biru, bersongkok, bekasut and tuck-in
  • Mengantar ke Kg Masin..ada bus..
  • UNDER captain jub the Flying Dutchman

Ane sekadar makluman saja..Minta mahap arah smua ahli kb2,, nanti ada ku msg (intake c jub) kamu ekut hadrah yg mana...Terpaksa aku menentukan sapa ekut sapa, pasal mun smua arahku or mun smua arah c nuh..nda tia balance..Purak puranda cha krg mcm kapal kn karam..
So tunggu saja insyaAllah isuk..ada ku msg tuu..

No comments:

Post a Comment

Hadrah's Gathering Slideshow