I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, December 29, 2009

Anniversery one year!!!!

Assalamualikum semua...Romantic ah photo ahh hehhe..bukan apa2 ahhh...Hari ane "29hb Disember 2009", genap lah umurnya yg mana ia bertugas sebagai merangka, menceritakan dan mengenang kembali sesuatu yg mampu di ceritakan nya dan di terang kan nya...betapa besar jasanya kepada kitani, menceritakan, mengenang, mengingatkan, menghiburkan dan sebagainya....Ia juga dpt membuka hati seseorg, mengurik rahsia seseorang, tempatnya kita meluahkan perasaan...Selain atu mcm2 jua dugaan dtempuhi nya..kadang2 di kunjungi kadang2 sunyii..kadang2 terhibur adakalanya membosan kan jua...tetapi apa kan daya, ia gnya mampu meluah kan isi hati kitani, apa yg kita buat, kita suruh ia tah yg d sampai kan nya..tapi kadang2 ada jua menyakitkan hati kitani kerana sifat nya kadang2 lambat dan mengacau mental di sebabkan connection jua...kerana ia mesti dkuasai oleh connection internet yg bagus baru ia bagus jua... tetapi yg pasti klu tampa ia, mungkin nada tempat untuk kitani menyimpan sejarah2 dan kenangan2 kita selama ane... apa yg pasti umurnya setahun ane Alhamdulillah berjaya lah dlm 80% usahanya...So kami mengucap berbanyak2 terima kasih dan sangat berjasa kepadanya..tetapi apa kan daya ia hanya sekadar mainan manusia...memang tugas nya..oleh itu kami warga KB2 mengucapkan lah saja berbanyak2 terima kasih kepada nya iaitu satu page internet yg d panggil "BLOG" iaitu

~Hadrahkb2.blogspot.com~

Kau buleh tuu~
Blog hadrah Kb2 ane dicipta pada 29hb Disember 2008...Malam jua waktunya ia laher.. So setahun sudah umurnya...ThankS yg pernah mengunjungi dan jua yg pernah melawat dan apath lagi member2 nya yg setia...hahaha liat saja nick nya selalu tu rah "begaul" ahh hehehhe...okey Thxx everyone....So apa yg kurang rah blog ane selama ne minta maaf sajaaa...yg menyigung perasaan biskita kah apa kah, bukan dsenghaja kan tuu..tujuan blog ane adalah mengeratkan lah siraturahim sebenarnya heheh n yg terhibur atuu terima kasihh jua ah hehehe sudi kah jua bnr tuu hehehhe...


So record "Pergaulan" nya setahun ane yg dambil setelah membuat post ane adalah:-

"012078"

Alhamdulillah dan Insyallah tahun akan datang ane akan d usahakan, mengubah sikit2 lah wajah blog ane...kan d upgrade Insyallah okeyyy...n not forget to thanks yg pernah menjaya kan blog ane jua sama ada pembuatnya, penghiburnya, sponser dnt foreget (adaaaa jgn ucap nada sponser..heheh easi card hehe), cameramen nya, idea2 yg dluah kan n mahupun peminat(adakah peminat nya) dan pengunjungnya...keep it up!!! Stay Tune!!! n Kitani Buleh tuu!!!! =)

"Thank You So Much Everyone"


No comments:

Post a Comment

Hadrah's Gathering Slideshow