I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 17, 2009

Jemputan Perkahwinan di Kampung Rimba 11/12/09



اسلام عليكم

Sorry lambat updatenya.. hehe.. mcm biasa pada 11hb december 2009 (hari Jumaat) kami telah dijemput untuk memeriahkan majlis perkahwinan yang bertempat di Kampung Rimba. Kejaranganlah hadrah hari Jumaat ani..mcm biasa kami turun dalam 16 org diketuai oleh Md.Nuh..baju seragam KB2 yang bertemakan "putih bangau".. kami jua mengiringi pengantin lelaki menuju K ICC..atu sajalah kali ceritaku utk edisi yg kali ani..





Semasa berada di dalam kem







Semasa kami berada di ICC






Lagu yg kami bawa semasa di ICC









"Partner of da week"
Bold"C Bob sama C rudy"

"C Sapik sama C bincul"


"Mcm biasa Danny boy sama C Muiz hahahhaa"





"SPOILER of da week!!"

"KAMAL"


Ani andangnya nie.. dmana ea b gambar cemani tah nie usulnya.. mana pandai bisai.. sebab atu ea mesti bgambar sorang.. jgn salahkan megapixel camera atau begagar.. urgnya yg beulah ni mun digambar..


Atu sajalah update utk kali anii.. tukang update cuti tahunan masa anii.. mudahanlah enjoy cutinya atuu.. next outing d Empire hotel 20hb.. hope ramai lah yang datang supaya kitani enjoy dan memeriahkan majlis perkahwinan orang.. stay tuned utk next update..

Tidak terlambat diucapkan, Selamat Tahun Baru Hijrah semua warga KB2 dan blog visitors.. Semoga kitani berhijrah ke arah yang lebih baik dan sentiasa matang dalam berfikiran AMIIIINNNNN..

اسلام عليكم

No comments:

Post a Comment

Hadrah's Gathering Slideshow