I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, September 18, 2009

Bersungkai + Reunion


Assalamualaikummm...Masa ari Ahad 13hb.9 kami KB2 telah mewakili ke reunion+bersungkai dari intake 2004 hingga 2010 hadrah MD...So ramai jua lah yg datang dari KB2 n total smua org 40+ below 50... Ckg Ali iaitu org kuat kitani ada join jua sungkai bersamaaa... special yawww untuk KB2 arah bilik khas bahh special KB2 anee hahahah.... So experience yg kami dpt, dpt jmpa org2 lama lahhh, yg alum pernah d liat masa d MD rupanya pernah ikut hadrah ia anee... Kwn ku pun aku jumpa "eyhh hadrah panya kau ane" hehe menjejak kasih lah jua namanya reunion kannn... Bersungkai ane d restaurant Nuriznaaa mmm nt bad jua lah mknan nya ok juaaa hehe thx to yg organize reunion+bersungkai ane especially Haji Mazran dari Intake 2004/2005 kali f nda salah lah ok...

So liat saja wajah2 dari generasi 2004 hingga 2010 ane nda yg mana nda ku tau hehhehe


Ane Kb2 wakil haji anip saja..yg lain mana kah?? drg muiz duan dany apaa camoonnnnnn guyss begaull bahhh~


"Cancang" Intake 05/06 vs "cancang" Intake 06/07 =p





Ane nda tau dari Intake bila kah ne...

Lapas makan biasa membayar hehehe...total smua ku tnya $274 hehehe cataring sudah ne hahahah

Lapas makan so sesi bergambar d luar~
Intake 04/05/06

Intake 06/07
-KB2-


Dipertua Ckg Ali (Baju Hitam)


Belawan posing dri Intake:
Intake 06/07

VS

Intake 04/05




Opsss sorryy hehe ane salah gmbr..ku masbuk kan saja heheh actually ane gmbr masa ego sungkai luarr hehe tapi ada jua sebahagian org KB2 kan hhehehe

Ok atu saja yg dapat ku sharing ahh.. ok bulan Ramadhan sudah smpai d penghujung nya...Di kesempatan ane ku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya ahh Aidilfitri Maaf Zahir & Batin...F ada selama ne cakap ku kasarrr tersalah kata, tersinggung hati kamu kah, teumpat kah, yg membuat kan hati kamu sakit kahhh terutamanya gandum adip hehe ok....
Assalamualaikumm~

No comments:

Post a Comment

Hadrah's Gathering Slideshow