I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, September 18, 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2009





Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir & Batin



Ucapan SHR KB2:




"Ku susun sepuluh jari dari hujung rambut ke hujung kaki memohon ke maafkan kepada smua org KB2 dan reader blog ane jika ada yg tersilap kata, teringgung hati, semasa membuat blog ane kah sama da nda nampak kah apatah lagi yg nampak ok n wakil kepada yg pernah menolong membuat2 kan blog ane juaaa...Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri n f ada open houz atuu bagitau2 sajaaa hehehehe ok...Assalamualikum tulus ikhlas dari #1-RF

OZaKo@Duan "Di kesempatan ini,aku ingin meminta Maaf to all kb2 member,mana tau ada tekasar bhasa.. Especially arh c gundoom..& ofcoz.. SELAMAT HARI RAYA TO ALL KB2 MEMBER... Hehe.. Bh muiz,bek ko sdiakn tapak kuda mu ato hahaha :P"


#!5@AdipAssalamualaikum..antum bi khair?? Eidukum Al-Munarak.. Minal Aidil Wal Faizin.. minta maaf semmua jika ada kekasaran yang membuatkan abiskita terasa..


Gundoom
Assalamualikum warga kb2 and pmbca2 skLian.kiranya ada kesilapn ku yg nyata/pun nda ku sedari.dsni aku mohon kemaafan.Selamat Hari Raya Umat Islam


m3z
Slamat Hari Raya to all KB2, ku phon kmaafan skira nya ada slah dan silap tym be ibun kah apa kh ini kh itu kh, yg biasa2 sj. :P

No comments:

Post a Comment

Hadrah's Gathering Slideshow