I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, September 11, 2009

Hadrah arah bro Danny Boy (2hb Ogos 09)

Assalamualaikum...haha sorry guyss bru th ane kan update lagii heheh...puasa bah blog ah hehehe...now bru ada free tyme kan update diz blog....

Back to da topic, actually diz post masa tani outing arah c Danny boy...batah jua sudah tu ahhh bulan lapas hehehe...maarah c danny menunggu... HHmm kan becerita pun lupa dah hehehe...Yg saya tau c RF ma C kamal aher datang... So jgn th panjang2 ceta, refer saja arah gmbr atuu k biar tia gmbr atu menyambung ceta ku hehe...thank you!

Wooseehh c khai rajin dah datang ne...cong8e tarus kan perjuangan..jgn saja tinggalam lagi lapas raya ane okeyyy...kau kan kami jadi kan ketua ne..

Sapa kan siring c nuh atuu?? Org baru kah??


C Jai sebelum nya masuk kupu kali ne last nya hadrahh..bahh tuntut tia ilmu atuu heehee


Tuh adip dengan biasa biasa saja heheh


Aik..Akhil Hayy pun ada??


Bahhh tia nampak tu sapa besuara sama ndaaa....Nda lagi yg biasa2 tu...

Malu tia plg..mcm ada salah sha diri atuu..ada melangar peraturan KB2 kah???


Perasaan nya camera ane sekali kali gnya dpt d gmbr..dpt jua mengambar sudah kau main kali nip nampak jua tu bah muka mu ndaaa???



Bagus c khai atuu pecaya ku..antah2 aaaaaa~ gnya d sabut nya...tau kah bnr nda kan lirik tuu..


Nah udahh disiplin..!! Di sini saya ingin mengambil kesempatan untuk memesan kepada warga KB2 dluar sana, kalau ada outing jemputan pls dmestikan memakai kasut okey...serious ku ne...


c Panjang2...contohi tu c adip ah siring mu ah baruuu yaaa




Ne c kamal n c rf ah ia udah ne aher dtg...membuat ulah tiaa~


Arah pengantin bini d River View:






Kepada yg lain yg nada gmbr nya paham2 tah ah eheh..actually nya kami arah c Danny ane sikit saja dalam bebalas org pasal masa jemputan 2nd Ogos ane kami bahagi 2, pasal ada dua jemputan masa atuu..So kami kebnykan kami yg gmbr d atas ane yg arah Danny lah n yg nada gmbr nya atuu sorry saja rah Jemputan yg satu lagi..F ada gmbr nya post saja f kamu mau jua okeyy..klu jelez lah hehe...

Okey dats all guys...c u next moon, posting yg "Jemputan Di Lambak" okey..selamat berpuasa..nyambung tidur dulu=p

Tebelum atuu top story sikit g ku lupa membuat...



Top Story:
  • (Loading...)
  • Can't remember sorry...Bangas already hehe

No comments:

Post a Comment

Hadrah's Gathering Slideshow